Vestuari del “Picasso en concert”

ATENCIÓ!!!!!!!

Com ja sabeu, el dimarts, 18 de desembre celebrarem el concert com cada any al TMC. El concert serà en tres torns:

• 1r torn: 9:30h a 10:30h        1rA, 2nA, 3rA, 4tA, 5èA i 6èA
  • 2n torn: 11:00h a 12:00h     1rB, 2nB, 3rB, 4tB, 5èB i 6èB
  • 3r torn:  15:15h a 16:15h     P3-6èA, P3- 6èB, P4, P5 i 1rC

Com podreu veure, aquest any hem canviat l’organització dels torns. Així tots i totes podrem gaudir de més cançons i a l’escenari, hi haurà més llibertat escènica i de moviment, i també més seguretat.

Des de l’àrea de música, els i les nostres alumnes i la mestra de música han acordat per cursos com aniran vestits aquest dia, en relació amb la cançó que cantaran. Aquí teniu les consignes de vestuari:

Nota Famílies Concert 2018 by escolapablopicasso on Scribd