UNA PASSEJADA PER BARBERÀ DEL VALLÈS

6 d’octubre de 2015

Avui hem sortit de l’escola amb el nostre plànol, havíem de seguir el recorregut que havíem traçat a la classe i ha estat una feina molt engrescadora. El final de l’itinerari era el castell de Barberà i hem sabut arribar sense gaires dificultats!

Pel camí hem vist l’església de la Romànica i el mirador de Barberà del Vallès. També hem comprovat que ja ha arribat la tardor i hem vist i agafat molts insectes, de fet havia tants que alguns de nosaltres hem acabat dinant drets per si de cas!

Ha estat un dia molt intens, hem jugat una bona estona i hem arribat a l’escola esgotadíssims!