Som notícia!

Des de l’Ajuntament de Barberà del Vallès, s’han fet ressó de l’exposició de les dones artistes de la nostra escola, que vam estar preparant durant tot el curs i que vam inaugurar el 8 de març, dia Internacional de la dona. Aquí teniu l’enllaç a la notícia:

“11/04/2018 – 12:15

La mostra, en la que ha participat tots els cicles del centre educatiu, té per objectiu visibilitzar l’aportació de les dones en l’art.

El passat 8 de març, Dia Internacional de les Dones, l’Escola Pablo Picasso va organitzar una exposició dedicada a dones artistes, concretament a tres. Sota el nom ‘L’escola es converteix en un museu’ el centre educatiu ha exposat tot un seguit de treballs que els infants han realitzat sobre l’obra de diferents dones.

Tots els cicles del centre ha dedicat a conèixer una artista. Així, el cicle infantil ha treballat  la vida i obra de l’escriptora, il·lustradora, fabulista de literatura infantil i naturalista, Beatrix Potter; el cicle inicial ha realitzat diverses activitats per aprofundir sobre els treballs de la dissenyadora, Sanna Annukka; els nens i nenes del cicle mitjà ha treballat la tècnica, tant d’escultura com de pintura, de l’artista japonesa, Yayoi Kusana; i el cicle superior ha experimentat diferents tècniques utilitzades per la pintora mexicana, Frida Kahlo.

L’exposició contenia una part interactiva, en la que tant infants com família podien participar i col·laborar deixant la seva empremta artística. En concret es tractava de la part dedicada a Yayoi Kusama, que a l’igual que es va poder fer a la mostra ‘The Obliteration room’ del Museu d’Art Modern de Nova York, totes les persones visitants van poder pintar en diferents colors.”