II SETMANA LITERÀRIA – Llegim als nostres fillols/es

Una de les activitats més apreciades pels nostres alumnes de 6è és el moment de compartir estones, com ara llegir un conte amb els seus fillols i filloles. Prèviament hi ha un treball molt bonic a darrere que és escollir el llibre, un que creguin que és adequat pels infants de P3 i que els agradarà. També practiquen com llegir-lo perquè sigui més interessant, posant veus, fent pauses, fent preguntes i assenyalant dibuixos… Se n’adonen que a vegades no és fàcil tenir l’atenció dels més petits/es i s’hi esforcen molt, i quan ho aconsegueixen, la cara d’il·lusió de les dues parts és genial.

Aquí teniu les fotos del moment: