RECOMANACIONS I PROPOSTES

Bon dia famílies! Com aneu?

El final de la jornada del passat dijous va ser una mica accelerat. Algunes tutores, pensant en el cap de setmana, ja havien programat el posar una mica de deures i els tenien preparats pel seu alumnat; però, altres, és possible que marxessin sense feina per aquests dies.

D’una manera o altra, des de l’escola us volem fer algunes recomanacions per tal que pugueu anar repassant i treballant alguns aspectes amb els vostres fills/es:

• Llegiu una mica amb els més petits/es i els més grans que ho facin sols.

• Aprofiteu aquestes lectures per fer una comprensió (què han entès, qui era el protagonista de la història, detalls que apareixen descrits, ens podem inventar un final diferent, canviem el títol…). Aquest treball es pot fer de manera oral o bé per escrit.

• Podeu buscar la imatge d’un personatge, lloc, … que els agradi i fer la seva descripció.

• Busqueu informació sobre temes que els puguin interessar i feu un petit recull del que heu investigat. (Vosaltres només heu de fer de guia!).

• Dibuixeu amb diferents materials.

• D’alguna pel·lícula, sèrie que vegin, fer un petit resum i opinió (de què va, què els hi ha agradat o no, justificant el que expossin, …). Ho poden fer oralment i/o per escrit.

• Repasseu les operacions matemàtiques que esteu treballant a classe i les ja consolidades.

• Busqueu a les pàgines web (edu3.cat), jocs educatius (edu365) Dins la nostra web també hi ha links educatius (Menú/enllaços/recursos educatius) i el bloc d’Anglès.

• Feu trencaclosques i/o jocs de lògica.

• Canteu, balleu, …. i feu moltes activitats conjuntament.

• Compartiu idees, neguits, il·lusions… El vincle familiar, en aquests moments, és un valor educatiu molt important.

• En les diferents xarxes, de ben segur que us han arribat molts recursos per realitzar conjunta o individualment.

• (…)

Tot això són recomanacions, no s’exigiran en tornar a les classes però qualsevol feina que porteu a les mestres serà benvinguda i apreciada.

Davant de nova informació que puguem rebre i que sigui d’interès pel nostre centre, us la farem arribar el més aviat possible.

Ens veiem a la tornada i esperem que tota la comunitat passi, aquests dies, de la millor manera possible i sense haver de lamentar episodis greus.

Atentament,

Claustre de mestres