QUOTA ESCOLAR CURS 2023-2024

La quota escolar d’aquest curs és de 205 € per a Educació Infantil i 165 € per a Educació Primària. L’aportació es farà de la següent manera:

• La meitat de la quota al mes de setembre.
  • L’altra meitat al mes de novembre o potser més tard quan disposem de totes les dades que ens ha d’enviar l’Ajuntament. Recordem que com ha passat els últims anys, l’Ajuntament dona un ajut perquè la quota es vegi reduïda. Se us informarà de quina és la quantitat a aportar.

La primera quota l’ha d’aportar tothom, independentment de si es té beca o no. Si es dona el cas que teniu beca aquests diners es poden deixar per a les sortides o retornar-los segons el cas.

Si no es fa l’aportació de la primera meitat de la quota escolar, els infants no podran realitzar les excursions ni rebrà material donat per l’escola.

Per a qualsevol consulta poseu-vos en contacte amb secretaria.