PREINSCRIPCIÓ ESCOLAR: NÚMERO DE DESEMPAT

El número de desempat per ordenar les sol·licituds de la preinscripció escolar per al curs 2023-2024 és el 66646.

A partir d’aquest número –que serveix tant per al segon cicle d’educació infantil, com per primària i per a l’ESO– s’ordenen totes les sol·licituds empatades a punts, fins a cobrir les places disponibles.

Com queda el calendari?

La llista definitiva de sol·licituds per a l’assignació de places es publicarà, ja amb l’ordre definitiu, el dijous dia 11 de maig.

Si no s’accedeix a cap plaça en els centres demanats i en la sol·licitud s’havia marcat que es vol una assignació d’ofici, es poden ampliar les peticions originals i demanar places en centres que en tinguin de disponibles, entre el 29 de maig i l’1 de juny.

Amb tot, l’oferta final de places escolars es publicarà el 9 de juny. Se sabran, per tant, les places escolars definitives per centre i curs. I tres dies després, el dia 12 de juny, es publicarà la llista final d’alumnes admesos a cada centre, així com la llista d’espera.

La matriculació per al curs 2023-2024 es farà entre el 20 i el 28 de juny. Si la matrícula no es fa en el període establert, es considera que es renuncia a la plaça adjudicada, llevat que sigui per causes justificades.