PREINSCRIPCIÓ CURS 2020-2021

A causa del tancament de centres com a prevenció de l’extenció del Coronavirus, el Departament d’Educació va decidir ajornar la preinscripció escolar del segon cicle d’Infantil, Primària i Secundària.

Les noves dates de preinscripció són del 13 al 22 de maig ​de manera telemàtica.

ACCEDEIX A LA PREINSCRIPCIÓ aquí.

Els darrers dies del termini (del 19 al 22 de maig), demanant cita prèvia aquí, es podrà fer de manera presencial per part d’aquelles famílies que no puguin fer-la telemàticament. Es recomana a tothom que opteu per la forma telemàtica. Aquest sistema ha de ser per casos excepcionals i que cal confirmar primer trucant per telèfon 937184590 (de 9 a 13h) o correu de l’escola.

Al centre només podrà venir una única persona, sense infants, amb la documentació emplenada i equipat amb guants, mascareta i bolígraf personal.

Clicant aquí trobareu l’oferta de places disponible pel curs 20-21

Els resguards de les sol·licituds  i la documentació s’hauran d’enviar a l’adreça a8039641@xtec.cat (a l’assumpte caldrà indicar: PREINSCRIPCIÓ + NOM I COGNOMS DE L’INFANT)

A l’Escola Pablo Picasso ja vam fer la sessió de portes obertes el dimarts 10 de març. Per aquelles famílies que no vareu poder assistir a les sessions de portes obertes us recomanem que doneu un cop d’ull al menú del web i cliqueu aquí (apartat L’escola.)

Quan s’aixequi la suspensió de tràmits administratius es publicarà el calendari definitiu i les instruccions concretes per garantir les mesures de protecció. Per més informació cliqueu aquí (web Departament Educació).