“PARLA’M QUE NO T’ESCOLTO”

El proper dilluns dia 13 us oferim una xerrada sobre l’ús de les pantalles a les primeres edats.

Quin ús en fem? Com afecten al desenvolupament de les nostres criatures? Com ho podem treballar?

Creiem que és un tema amb el que convivim a l’actualitat i us convidem a passar una estona compartint experiències i reflexionant sobre el tema.

-QUAN? Dilluns 13 de febrer a les 16.40h

-ON? A l’escola

-A QUI VA ADREÇAT? A les famílies dels infants d’Educació Infantil (avis, pares, tiets, tietes..)

Recordeu que les famílies que ho necessiteu i volgueu venir a la xerrada, teniu el servei d’acollida (haureu d’avisar el dilluns 13 al matí)