La castanyada i Halloween

El passat dia 30 vam celebrar la festa de la castanyada a l’escola. Al llarg de les setmanes prèvies varem treballar a classe el procés d’elaboració dels panellets i també vam fer creacions plàstiques inspirades en la tardor. Una mostra significativa de tot el que es va fer va ser presentada en la tradicional exposició de tardor oberta a les famílies. A la tarda, el cicle ens vam reunir al pati on vam poder berenar tots junts i assaborir els nostres panellets. Mmm n’hi havia per llepar-se’n els dits!

També des de l’àrea d’anglès es va treballar la festa de halloween a nivell artístic i es va animar a tota la canalla de l’escola a participar en l’exposició de carbasses. N’hi havia moltíssimes i totes i cada una eren especials.