JORNADES DE PORTES OBERTES 21-22

Benvolgudes famílies,

Compartim la carta informativa realitzada en consens per totes les direccions dels centres educatius de Barberà del Vallès (Escoles i Instituts).

En aquesta carta trobareu informació relativa a les diferents accions de gestió i organització de les Jornades de Portes Obertes de tots els centres.

Les Jornades de Portes Obertes  no seran presencials, sinó que cada centre farà difusió dels seus projectes educatius a través de les webs o blocs  i posteriorment farà  sessions virtuals per atendre les inquietuds i dubtes que sorgeixin.

En aquestes sessions es donaran resposta a totes les preguntes que vulgueu fer-nos arribar en relació al Projecte Educatiu de Centre i el procés de preinscripció.

Data de l’actualització del bloc i webs de tots els centres: 22 de febrer del 2021

Data en la que trobareu el link per fer la inscripció a les sessions virtuals: 22 de febrer del 2021

Data de les sessions virtuals de la nostra escola: 3 de març del 2021

A la carta informativa, podeu consultar també les dates de sessions virtuals de la resta de centres.

CARTA INFORMATIVA