Inici de curs 2021-2022

Primer de tot desitjar que hagueu gaudit del descans de les vacances i esperar que estigueu bé de salut, tant vosaltres com els vostres familiars.

Esperant retrobar-nos d’aquí a pocs dies, us volem donar la benvinguda al nou curs escolar, que començarà el dilluns 13 de setembre, especialment a les famílies nouvingudes a l’escola.

Durant aquest dies us anirem informant per Dinantia, correu electrònic i/o aquesta mateixa pàgina de les mesures preses per tal d’iniciar el curs amb la màxima seguretat possible: reorganització d’espais, grups i ràtios, entrades i sortides, mesures de prevenció, torn de patis, menjador, acollida, etc.

Davant la impossibilitat de realitzar trobades presencials, us avancem que la reunió d’inici de curs amb totes les famílies, per tal d’explicar-vos com iniciarem l’escola, es realitzarà de forma virtual, per videoconferència. En breu us informarem dels dies i les hores de cada grup i rebreu  l’enllaç a la plataforma Google Meet.

Confiem amb la implicació de tota la comunitat escolar per poder assolir els propers nous reptes.

Atentament

Equip de mestres