III SETMANA LITERÀRIA I 3r TRIMESTRE

Hola famílies!

Esperem de tot cor que porteu aquest confinament el millor possible i recordeu:

ja queda un dia menys perquè acabi!

Us fem arribar la present comunicació per informar-vos de dos aspectes que heu de saber:

1. Aquesta setmana celebrarem la nostra III SETMANA LITERÀRIA!!

Ja sabeu que, als voltants de la festa de Sant Jordi celebrem una setmana sencera dedicada a la vesant més estètica de la llengua. Fem activitats de lectura, creació i representació de contes, titelles, poemes, rodolins… Tot allò que ens inspira a llegir i escriure.

Aquest any la situació és una mica diferent. Tothom està a casa. Però volem mantenir aquesta part del tarannà habitual de l’escola, així que les feines que rebreu seran totes en aquest sentit.

Hi ha un moviment que corre per les xarxes socials i al que ens hi volem afegir. Es tracta de fer una rosa per penjar al balcó o la finestra de casa. Pot ser de qualsevol tècnica i material. Si feu una foto de la vostra rosa i l’envieu al correu de l’escola, la penjarem al nostre balcó que, en aquests moments, és la web del Pablo Picasso.

2- Aprofitem també per comunicar-vos com anirà el tercer trimestre. Som conscients que us estan arribant informacions diverses i, en alguns casos semblen contradictòries.

Per la vostra tranquil·litat, i seguint les darreres instruccions del Departament, us expliquem a continuació que és el que farem des de la nostra escola.

Seguirem la rutina que ja portem d’enviar feines els dilluns perquè les feu durant la setmana. Aniria bé que poguéssiu retornar, durant la mateixa setmana, el que feu, però sobretot algunes tasques que el professorat us dirà exactament quin aspecte vol valorar.

Amb tot el que es reculli, cada mestre farà una valoració, no una avaluació: Tenim molt clar que no tothom pot estar per ajudar als infants, que no tothom té opció de rebre o retornar aquestes feines o que la seva situació té altres prioritats en aquests moments.

Amb aquesta valoració farem un informe de seguiment del procés educatiu del 3r trimestre en un format que no serà com el que es fa habitualment.

La nota final del curs serà la mitjana del 1r i 2n trimestre millorada, si s’escau, per la valoració del 3r. En cap cas, empitjorarà la nota final. S’intenta que aquest període serveixi per reforçar i acabar d’adquirir o millorar el que ja s’havia treballat.

No serà un aprovat general perquè això implicaria que la matèria que ha quedat pendent es dóna per explicada i assolida.

El curs vinent el que es farà serà reprogramar els continguts a treballar per anar recuperant allò que ha quedat pendent.

Esperem que gaudiu de la propera setmana i, per a qualsevol dubte ja sabeu que teniu al professorat i a l’equip directiu a través del correu de l’escola.

Atentament.

Equip Directiu#JoEmQuedoaCasa

Es crea la web per enviar roses a domicili per Sant Jordi