I JORNADA BRICOESCOLA!

El proper dissabte, 21 de novembre celebrarem la 1a trobada Bricoescola de 10.00h a 13.00h, un dia on se’ns convida a tots/es: pares, mares, mestres, nens i nenes a participar de forma activa a l’escola per tal de posar-la ben maca, contribuint amb tasques de creació i millora que són necessàries per ampliar els jocs de pati.

Tots aquests petits projectes seran viables depenent de la quantitat de gent que hi participem.

Díptic I Jornada Bricoescola

Tots/es aquells/es que esteu interessats/des, retorneu aquesta butlleta (que trobareu dins del díptic) a la tutora abans del divendres, 13 de novembre, per tal de planificar i organitzar les activitats d’aquest dia.

Butlleta confirmació I Jornada Bricoescola 2015