I Jornada Bricoescola!

Avui ha estat un dia fantàstic! Gràcies a tots i totes hem pogut fer moltíssimes coses! Quines ganes de gaudir-ho ara amb els nens i nenes de l’escola!

Moltes gràcies a tots i totes els pintors i pintores, juganers i juganeres, exploradors i exploradores, manetes, artistes i cuiners i cuineres! Sense vosaltres no hagués estat possible!

SI TENIU FOTOS D’AQUESTA JORNADA, SI US PLAU ENVIEU-NOS UN CORREU AMB LES FOTOS A LA SEGÜENT ADREÇA: escolapablopicasso@gmail.com I LES PENJAREM AL WEB! MOLTES GRÀCIES!

1. Christian

Us felicito per dur a terme una iniciativa tan interessant. Malgrat que ja no treballo amb vosaltres, personalment em sento molt arrelat a la vostra escola i va ser un plaer anar una estoneta i donar un cop de mà. Va ser una experiència molt enriquidora. Enhorabona per la feina feta, equip directiu, famílies, mestres, conserges i tota la gent que ho va fer possible!!!