Fins sempre Boleta!

Hola petits i petites!! Avui l’escola està trista…

El petit Boleta s’ha mort.  Fa ja uns anys va arribar a la nostra escola acompanyat de la seva parella d’aventures, el Manchitas. Els nens i nenes de la classe dels castellers i castelleres, gegants i gegantes i del sol els van acollir amb molta estima i poc a poc van transmetre la il. lusió a la resta d’infants de l’escola.

Aquelles boletes de pèl  van anar creixent i ens han acompanyat en molts moments. Ens han ajudat a transmetre el respecte i la cura dels animals als petits i petites de l’escola i sempre estava disposat a una bona raspallada o a menjar-se una xuxe o uns bons brots de pastanaga.

Avui el Manchitas també està trist. Troba a faltar amb qui es barallava però també creiem a qui a la seva manera estimava.

Sempre ens queda pensar que el Boleta ha estat un conill feliç. Ha viscut acompanyat d’un munt de petits i petites que se l’estimaven i aquesta sort no la tenen totes les mascotes, la mateixa sort que hem tingut nosaltres de compartir tants moments bonics amb ell.

Boleta sigues molt feliç allà on siguis, et trobarem molt a faltar!