EXPOSICIÓ PICASSO 2019

Aquest curs hem volgut dedicar la nostra exposició a l’artista que dóna nom a l’escola, Pablo Picasso. Així que durant el curs els infants han estat treballant les èpoques: blava, rosa, cubista i expressionista a més de la seva història i alguns dels seus quadres i obres.

A més, hem volgut canviar l’entrada de l’escola i els/les alumnes de 5è i 6è han realitzat el mural de l’entrada a l’escola, que ja podeu veure, que reprodueix l’obra tan coneguda del “Guernica”. A les classes s’ha estat treballant la seva importància i context històric, els seus elements i el significat de cada un d’ells. Per últim, l’han reproduït sota la direcció de l’Íngrid Rivero, la nostra vetlladora i artista de l’escola.

Us convidem a que vingueu a l’escola a veure tot el que els infants han creat i treballat el dijous, 21 de març de 16:35 a 17:00h i el divendres, 22 de març de 12:35 a 13:00h.

Aquí teniu el tríptic:

Triptic Exposició Picasso 2019

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *