EXPOSICIÓ DE TARDOR

Aquest dilluns 30 i dimarts 31 d’octubre hem obert les portes de l’escola a les famílies per veure la decoració i exposició de la tardor i de Halloween.

Com podeu veure, els i les alumnes han treballat molt de valent fent unes decoracions ben boniques i originals. També han fet panallets, menjat fruits de la tardor i activitats conjuntes.

Us volem agrair a totes les famílies per participar en el gran mural que s’ha fet al vestíbul amb totes les capses que heu portat. Ha quedat molt bonic! Per cert, heu trobat la paraula “tardor” amagada a les capses?

Si voleu descobrir més sobre aquesta època de l’any, trobar receptes de panallets, jugar a jocs de Halloween i sobre la tardor… i molt més, vés a la pàgina edu365!