DIA INTERNACIONAL DE LA DONA

El pròxim divendres 8 de març se celebra el Dia Internacional de la Dona. El “lema” d’aquest any 2024 és: “La llibertat es defensa”.

Captura de Pantalla 2024-03-01 a les 13.12.21.jpg

Durant la setmana vinent, a l’escola, es portaran a terme diferents activitats fins al dijous 7 de març, respectant d’aquesta així el dret a la vaga del divendres 8 de març.

La Comissió de Coeducació ha previst un seguit de propostes, per cicles, per poder treballar durant aquesta setmana.

És un dia important i volem fer partícips a les nostres criatures de les reivindicacions feministes que tenen com a objectiu créixer com a societat.

Per una societat més justa (i lila).

Captura de Pantalla 2024-03-01 a les 13.14.27.jpg

IMPORTANT: A l’escola Pablo Picasso volem ser de les que aixequen molins de vent!!!

Us convidem a participar de la jornada guarnint l’escola amb molinets de vent manufacturats amb els vostres missatges. Poden ser liles o no…