Debat: “Dolç o salat” a 6èB

Bé, ja ha arribat el dia, avui mateix hem fet el debat a la classe després de tot el treball previ en grups per preparar-se’l (podeu veure el procés aquí). I estem molt contents/es amb el resultat, es nota que s’ho han treballat i preparat molt bé.

I després d’escoltar els seus arguments a favor i en contra, vosaltres de què sou… dolç o salat? Podeu opinar aquí, en els comentaris! Vinga, animeu-vos!

P.D. El debat ha durat  una mica més, però aquí en teniu un tastet 😉 Els talls són perquè algun/a alumne/a s’apropa a fer-me un comentari.