Cuines solars – 6è

Avui hem anat a la Granja del Pas, on els nostres alumnes han pogut veure dos forns solars: un manual creat pels monitors i per alumnes, i un altre de metall. Han vist com funcionava i de quins materials estan fets.

Una vegada hem posat les pizzes al forn i posat el termòmetre per veure fins a quina temperatura arribava el forn solar, hem entrat dins per debatre sobre les energies renovables. Ha estat molt interessant i hem pogut veure les diferents energies: renovables i no renovables, els seus avantatges i inconvenients, i com és el model energètic actual i com ha anat canviant en els darrers anys. Han estat molt participatius i han aprés molt.

Després hem anat a comprovar com estaven les pizzes i a canviar-les d’un forn a un altre perquè agafés més temperatura. I hem creat una maqueta d’un forn solar! I per últim, abans de menjar-nos les pizzes, ens ha fet una ronda de preguntes per veure si havíem estat atents i ho sabíem tot!