“Créixer en família”

Us informem de que el Departament de Benestar Social i Família de la Generalitat de Catalunya, en col·laboració amb l’Ajuntament de Barberà del Vallès ofereix el programa formatiu “Créixer en família”, adreçat a mares i pares d’infants de 3 a 6 anys.

El taller consta de 6 sessions de dues hores cadascuna que es duran a terme els dimarts
23 i 30 d’octubre i el 6, 13, 20 i 27 de novembrede 17.30 a 19.30 hores, a la Llar d’infants pública municipal Rodona (c. Nemesi Valls, 37).

El programa d’orientació educativa per a les famílies “Créixer en família”, és una de les activitats que ofereix l’Escola de Famílies, a la Llar d’infants pública municipal Rodona.

L’Escola de Famílies és un projecte que pretén crear espais de formació per a famílies amb infants fins a 6 anys, on tractar temes d’educació i criança positiva, amb oferta de tallers, debats i xerrades que donin resposta a les necessitats i interessos de les famílies i que s’emmarca en el d’Espais d’atenció a la petita infància i família, que ha entrat en funcionament aquest curs a les llars d’infants públiques municipals Rodona i Xerinola, i que acullen els espais nadó i familiar, l’escola de famílies, l’espai de trobada multisensorial, altres recursos adreçats a la petita infància i altres activitats de suport a la funció educativa de les famílies.

Per formalitzar la inscripció al cicle de tallers, que és gratuïta, podeu trucar a la Secció d’Educació, 1a Infància i Família (tel. 93 729 71 71, ext. 263), en horari de 8 a 14 hores, o enviar un correu electrònic a ibarsbl@bdv.cat.

La realització del taller queda condicionada a un nombre mínim d’inscripcions.