Consell Municipal d’Infants!

Des de l’Ajuntament de Barberà, han volgut crear un Consell Municipal d’Infants (més info aquí). consell_municipal_dinfants_

Avui, 14 d’octubre, dues alumnes de la nostra escola han anat en representació de l’escola per ajudar a fer el sorteig (més info d’aquest sorteig aquí). Mireu com d’aplicades són!

“El Lluís, la Laia, la Mar, L’Anna, El Martí, la Carmen, l’Ismael, l’Elisabeth, el Max, l’Hugo, l’Enoc, la Laia i la Leire que estaven acompanyats d’una persona adulta referent del lleure o de cada escola van fer molt bé la seva feina, supervisant els llistats i comprovant si el nom que els infants del lleure llegien dels llistats del padró,  d’acord al número aleatori extret, es corresponia o no amb un infant de la seva escola.”