CONCURS APILO!!!

Com us hem comunicat, després de la decisió presa pels organitzadors del concurs Apilo, hem tornat a inscriure’ns des de l’escola. Així que tenim fins el 17 de maig per omplir el màxim de contenidors possibles. Us necessitem!!! Si guanyem, els diners aniran íntegrament a la compra de jocs didàctics pels alumnes de l’escolaVinga, va, entre tots/es podem aconseguir-ho!!!

CIMG_3776om ja sabeu, han canviat les bases després del que va passar el curs passat, així que a més de les tres escoles que recullin més piles per alumne, hi haurà un premi extra per aquella escola que reculli més piles en total:

1. PREMI EXTRA: 2.500€ (per qui reculli més kilos en total)
  2. 1r premi: 2.500€ (per alumne)
  3. 2n premi: 1.500€ (per alumne)
  4. 3r premi: 1.000€ (per alumne)

La vostra missió com a agents Apilo és reclutar els alumnes, amics i familiars per omplir entre tots el coet contenidor de piles esgotades, i perquè així pugui arribar al Planeta Reciclatge!

Més info aquí:  http://www.apilo.cat/bases-concurs/