COMUNICAT MES DE MAIG

Hola famílies!

Desitgem que estigueu bé o, si més no, que aneu millorant de la possible malaltia i també en els ànims.

Ja sabeu que la nostra intenció és anar-vos informant de qualsevol tema que ens afecti directament com a escola i/o famílies o que pugui provocar certs neguits.

Us aclarim alguns aspectes en la mesura del que podem i TENINT PRESENT QUE ALGUNES DECISIONS PODEN CANVIAR EN UN FUTUR:

PREINSCRIPCIONS

• Del 13 al 22 de maig de manera telemàtica i recomanable
  • Del 19 al 22 de maig es podrà atendre personalment a l’escola a aquelles famílies que tenen dificultats per poder tramitar-la telemàticament. No es pot venir al centre sense cita prèvia. Qui ho necessiti haurà de demanar hora al nostre telèfon: 937184590 a partir del dia 13 de maig (de 9 a 13h). Al centre només podrà venir una única persona, sense infants, amb la documentació emplenada i equipat amb guants, mascareta i bolígraf personal.
  • En breu, us farem arribar informació més específica d’aquest procés i el de matriculació a través del correu electrònic i web de l’escola

RECOLLIDA DE MATERIAL I PERTINENCES D’INFANTS I MESTRES, QUE ROMANEN AL CENTRE

• Per ara no ens deixen anar a l’escola. Només hi podran accedir 3 persones durant els dies de preinscripcions i en un horari molt determinat únicament per aquest procés. Per tant, no sabem quan es podrà retornar tot el que resta a les aules.

DEVOLUCIÓ DINERS MATERIAL I SORTIDES

• Està previst i s’està gestionant però la secretària té molta informació a l’ordinador de l’escola a la que no pot accedir i es depèn d’altres entitats (bestretes sortides anul·lacions,…)
  • Durant el mes de juny esperem poder tenir-ho tot enllestit i retornar els diners si s’escau.

INFORMES

• A finals de juny, com cada any, us farem entrega d’una valoració del tercer trimestre i les notes finals de curs o cicle.
  • L’informe del tercer trimestre no serà com el que heu rebut a la 1a i 2a avaluació, ja que les circumstàncies no ho han permès. Serà una valoració del que ha significat i s’ha pogut recollir de les tasques que els infants han fet durant aquest període.

CURS VINENT

• Durant el mes de juny us donarem el llistat de llibres i materials pel curs vinent.
  • A les xarxes i mitjans de comunicació s’està parlant molt sobre canvis en els horaris, possibilitats de que els alumnes assisteixin a l’escola la meitat de la jornada i l’altra meitat des de casa.. No us podem aclarir cap d’aquests aspectes perquè hi ha molta incertesa. Esperem a veure quines instruccions ens donen des del Departament d’Educació.

CASALS D’ESTIU

• Des de les AMPAs, AFAs i Ajuntament hi ha predisposició per fer-los i s’està estudiant la nova normativa i gestió davant de la situació actual i la seva viabilitat. Haurem d’esperar a veure com es desenvolupen les negociacions entre els diferents agents implicats

Ja veieu que les informacions continuen sent força imprecises, però la situació és aquesta. Més endavant us tornarem a enviar un altre comunicat amb tot allò que vagi quedant establert.

Atentament.

L’Equip Directiu