CARNESTOLTES 2024

Ja s’acosta el CARNESTOLTES.

Tal com ja es va anunciar al full d’organització del curs, el proper divendres 9 de febrer celebrarem a l’escola la festa de Carnestoltes.

Després d’una setmana on haurem de seguir les consignes proposades des de l’AFA, l’escola celebrarà una festa interna la tarda del divendres.

Dins l’horari escolar (de 15 a 16:30 h) els infants podran venir al centre disfressats d’allò que més els agrada per ballar amb una DISCOMÒBIL i prendre la xocolata amb melindros que ens ofereix l’AFA (sempre hi ha opcions diferents per aquells que presenten al·lèrgies o intoleràncies).

Recomanem que, en el cas dels més petits, busqueu una disfressa còmoda que els permeti anar al lavabo amb facilitat.

Tots aquells infants que es queden al menjador, podran portar la disfressa en una bossa i el monitoratge ajudarà a vestir-los. Així mateix, intentem evitar complements perillosos, que es poden trencar, perdre…

Aprofitem per recordar-vos que el dilluns dia 12 de febrer és festa de lliure disposició, per tant, l’escola romandrà tancada.