CALENDARI PREINSCRIPCIÓ CURS 2024-25

Si vols estar al cas de les diferents dates clau i dels terminis, has de tenir en compte alguns aspectes:

El procés de preinscripció escolar s’inicia amb la presentació de la sol·licitud i acaba amb la formalització de la matrícula.
Durant tot aquest temps, hi ha dates i terminis associats a actuacions clau que has de tenir presents, ja que determinen l’assignació final de places als centres educatius.
Així, has d’estar pendent de les dates i de les gestions específiques de cada moment del procés.

Sabem que costa tenir al cap tot el calendari; per això, hem agrupat les dates i les actuacions més importants associades, en els tres moments d’aquest procés de la preinscripció escolar per al curs 2024-2025: abans de la preinscripció, durant la tramitació de la sol·licitud i a l’hora de formalitzar la matriculació. Els repassem?

Més informació a PREINSCRIPCIÓ CURS 2024-25