Bon estiu

Avui  tanquem un curs diferent. Un curs on hem gaudit de valent de tots els infants de l’escola però nosaltres especialment de les petites personetes que omplien cada racó dels passadissos, les aules i el pati d’infantil.

Un curs que no oblidarem fàcilment ni petits ni grans. El curs dels infants confinats. El curs que es va acabar de cop a les aules però que gràcies a l’empenta, les ganes  i les inquietuts dels infants i les famílies vau fer que continués a casa. Que no es perdés el fil d’infants i escola.

Els comiats mai agraden tot i que cada any sabem que darrera d’aquest comiat venen les vacances d’estiu. Aquest   any ens falten les abraçades i els petons, una pica d’ull o el xocar la mà a la porta l’últim dia abans de sortir de la classe. Ens falta el caliu de les persones però nosaltres teníem decidit que volíem estar aprop vostre d’alguna manera.

Només ens queda desitjar-vos BON ESTIU gaudiu de cada moment, ompliu la motxilla d’experiències i bons moments i us esperem amb el braços oberts a la tornada…

Els mestres d’infantil