Anem a la casa de les abelles!

Ja som a la casa de les abelles. Primer cal esmorzar i després escoltarem al Ramon que sap moltes coses de les abelles. El senyor Ramon és apicultor i en sap un munt de les abelles.

Hem provat la mel, quina està més bona la clareta o la fosca?

Hem après qui va inventar el paper, el paracaigudes i l’helicòpter i no són pas les persones! Hem obert un rusc i les abelles comencen a voltar molt a prop nostre. Hem vist larves, abelles obreres, abellots, i, fins i tot, hem vist a l’abella reina!

En Ramon ha revisat que no tinguéssim cap abella abans de treure’ns els vestits dels apicultors. Un cop a la sala d’elaboració hem netejat una bresca i després n’hem ficat quatre a la centrifugadora i a remenar que aquesta no té motor!!

I després de tota una jornada de treball… aquí tenim la recompensa, quina mel més bona! Els pares també la podran tastar perquè ens han donat un potet de mel de mil flors.

Hem començat amb un matí ben assolejat…però mireu quin temps feia a l’hora de marxar! Malgrat tot no voliem tornar a l’escola…i és que ens ho hem passat molt bé!

Quina força que s’ha de tenir per fer anar la centrifugadora….sort que havíem esmorzat molt bé.