8M- DIA INTERNACIONAL DE LA DONA

Per a la celebració d’aquest dia tan assenyalat, la nostra escola s’ha fet ressò d’un treball que l’alumnat de l’Institut  de Ca N’Oriac va fer sobre “La cacera de bruixes de Sabadell”

Segons consta als escrits, l’any 1620 varen ser executades la Joana Sol, la Guilleuma Roberta i la Romaguera, conegudes com les 3 de Sabadell, desprès d’una cacera de bruixes que es va fer al Vallès.

Amb l’eslògan NO EREN BRUIXES, EREN DONES  el rescat de la memòria fa que reivindiquem l’opció de les dones a ser el que elles vulguin ser i que cap ideologia passi per davant dels seus drets i de  les seves llibertats.

A banda d’això, l’alumnat a fet diferents activitats durant el dilluns 7 i el dimarts 8 per reivindicar el paper i la importància de la dona.

Podeu veure i gaudir de totes les activitats clicant la imatge: