6a SORTIDA DE CAMP

foto-joc

Ja hem fet la sisena sortida de camp! Aquesta vegada no ens hem allunyat gaire de l’escola. Ens hem fixat en els serveis que tenim a prop, aquí a l’Urbanització d’El Serrat.

Hem entrat al Centre Cívic, i hem recordat que quan érem esquirols i llebres aquest edifici era la nostra escola….Hem pogut veure que al lloc on hi havia les classes ara  hi ha diverses entitats:  l’esplai Maquis, l’UE Castellnou, La Natura,…  Als baixos hi ha el Consultori Mèdic i al vestíbul hi hem trobat els GEGANTS!!!

També hem anat a veure els contenidors, la parada de l’autobús, les bústies, la botiga- bar, el parc…. Hem tingut una bona feinada!

Després d’esmorzar hem jugat al parc i, de tornada a l’escola, ens hem parat al camp que hi ha al costat del pàrquing per fer una activitat molt interessant. L’Ester i el Joan  ens han explicat als nens i nenes de la classe Pedra de Llamp, un joc de Maquis i Guàrdies Civils que ja coneixen els nens i nenes de la classe Esbarzers. Que bé que ens ho hem passat jugant plegats!!! Llàstima que hem hagut de parar per anar a dinar, però un altre dia hi tornarem a jugar….

Mireu bé les fotos i podreu veure tot el que hem fet….