PREINSCRIPCIÓ ESCOLAR CURS 2021/2022

Famílies ,  les dates per a presentar les sol·licituds de preinscripció escolar per alumnes d’educació Infantil i Primària són:

Del 15 al 24 de març de 2021

Per a més informació poseu-vos en contacte amb l’escola al següent correu :

escolaolivar@escolaolivar.cat

O al telèfon : 93.827.25.65

Seguiu-nos a les xarxes : 👉 escola_lolivar

HORA DEL CONTE amb Clara Gavaldà

Ahir a la tarda , els Espiadimonis (2n) van gaudir d’un fantàstic espectacle de Clara Gavaldà.

Aquest any , degut a les restriccions només n’ha pogut gaudir un grup . Esperem poder recuperar el format de sempre en un futur proper i que tothom en pugui gaudir.

Gràcies al Bibliobús Cavall Bernat i a l’Ajuntament de Castellnou per fer-ho possible.

TREBALLEM AMB LA APP INNOVAMAT

Els i les alumnes d’Educació Primària de l’escola , han començat a treballar amb la app d’ Innovamat .

Gràcies a una donació de l’Ajuntament i amb la col·laboració de l’AMPA hem pogut comprar 15 tauletes noves que ens seran de gran utilitat per reforçar i ampliar els aprenentatges que anem treballant a l’aula.

HORARIS REUNIONS VIRTUALS PLA D’OBERTURA

Benvolguts/des,

tal com us hem comentat en mails anteriors, aquest curs, creiem necessari fer les reunions abans de començar l’escola el 14 de setembre per tal de poder presentar a les famílies el PLA D’OBERTURA DE L’OLIVAR.
Aquestes reunions hauran de ser en format telemàtic (així ho recomana el Departament) i us enviarem l’enllaç per tal que us hi podeu connectar. Aquest enllaç el rebreu al vostre correu amb el domini escolaolivar.cat.
Els dies i hores de les reunions són els següents:
– Dilluns 7 de setembre, cicle superior (5è i 6è) a les 16:00h.
– Dimarts 8 de setembre, cicle mitjà (3r i 4t) a les 15:00h.
– Dimecres 9 de setembre, cicle inicial (1r i 2n) a les 16:00h.
– Dijous 10 de setembre, educació infantil (P4 i P5) a les 16:00h.

Les famílies de P3 ja heu estat convocades per via telefònica i la vostra reunió serà el dimarts 8 de setembre a les 16:30h en format presencial ( es faran 2 grups separats ) ja que sou noves al centre.
Si no podeu assistir a la reunió rebreu tota la informació per mail.
Cordialment,
Equip Directiu