Per treballar i anar integrant el seu esquema corporal, durant uns dies hem estat elaborant una activitat engrescadora i alhora significativa. En parelles s’havien d’ajudar a resseguir la seva silueta. Un cop acabada calia enganxar-hi la seva foto a dins el cap i com a últims detalls, calia dibuixar i pintar tot allò que consideressin necessari per identificar-se amb el dibuix. Els resultats han estat molt variats i divertits perquè han triat diferents postures.
L’última part de l’activitat ha estat escriure en una bombolla que és allò que els ha agradat més del curs de les Llebres. Ha quedat una exposició xulíssima!!



