ESQUIROLS 25-26

Fem grafisme!

Hola famílies! Durant aquest trimestre hem anat treballant el grafisme a partir de diferents racons. Hem practicat tant amb el dit, com amb les mans com amb alguna eina (pinzell, retolador, llapis…). Tot aquest treball de psicomotricitat fina ens ha ajudat a millorar la nostra habilitat amb la mà. Aquí deixem un recull d’imatges perquè […]

Fem grafisme! Llegeix més »

COLÒNIES A LA GRANJA

Del 8 al 10 d’abril els grups d’Educació Primària van anar de colònies a la Granja de Sta. Maria de Palautordera. Els Esquirols, les Llebres i les Guineus s’hi van afegir el dijous. Ens ho vam passar molt bé!! Si voleu veure les fotos feu clic als enllaços.   Educació InfantilCicle InicalCicle MitjàCicle Superior  

COLÒNIES A LA GRANJA Llegeix més »

Art del 2n trimestre

Hola famílies! Us deixem un recull de fotografies de les sessions d’art que han fet els vostres fills. S’ho han passat d’allò més bé experimentant amb diferents tècniques i diferents materials. Art 2n trimestre

Art del 2n trimestre Llegeix més »

Projecte reciclatge

Hola famílies! Com ja sabeu, la Cristina ens ha estat ensenyant un munt de coses sobre el reciclatge. Hem après moltes coses sobre les deixalles, a l’aula separem tots els residus amb els diferents contenidors, hem preguntat a la Vanesa què passa amb les deixalles que nosaltres tirem als contenidors de l’aula i hem anant

Projecte reciclatge Llegeix més »

Funtastic English at school!

Today, all children enjoyed an English theatre experience thanks to the performances by Kikirimuki Productions. The groups from Picapinyes to Abelleons d’or (from P3 to P6) watched three performances based on ancient myths: the Slavic tale of Vasilisa, a girl trying to escape from danger; a magic show inspired by a Japanese myth; and the

Funtastic English at school! Llegeix més »

Espai de joc simbòlic

Hola famílies Ens encanta anar a l’espai de joc simbòlic, allà reproduim rols de la vida quotidiana, ens disfressem, juguem a fer de botiguers, de veterinàries, de perruquers… Ens inventem un munt d’històries ben divertides i per això us deixem un recull d’imatges on podeu veure que bé que ens ho passem! ESPAI DE JOC

Espai de joc simbòlic Llegeix més »

Anem al mercat del poble!

Avui hem sortit a passejar i aprofitant el viatge ens hem parat al mercat del poble i hem vist les parades que hi ha. A la parada de la fruita hem comprat unes maduixes i unes mandarines que ens les hem menjat per esmorzar. La Sara també ha aprofitat i a la parada del mató

Anem al mercat del poble! Llegeix més »

CUIDEM EL TIÓ!

Aquests últims dies del trimestre estem molt emocionades perquè ja tenim el tió a l’escola. Cada dia l’anem a veure, l’alimentem amb les restes dels nostres esmorzars…i aviat el farem cagar! Hem preparat un detallet de Nadal i estem aprenent un poema de Nadal que podrem recitar aquests dies de festa. Que passeu molt bones

CUIDEM EL TIÓ! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut