Recursos per aprendre des de casa

Benvolgudes famílies,

Per tal de donar resposta a les necessitats educatives dels vostres fills i filles, l’equip de mestres us enviem diferents recursos, activitats i tasques organitzades per cicles i/o nivells per a realitzar durant els dies que duri el confinament. Són propostes que podeu fer per tal de repassar el que hem anat fent a l’escola i que poden treure als infants de les rutines.

Anirem ampliant els recursos a mesura que n’anem descobrint de nous i d’interessants.

Els alumnes de cicle superior (5è i 6è) seguim treballant mitjançant el drive i el google classroom. En aquests enllaços hi trobareu propostes interessants, però prioritzarem el treball guiat i individualitzat de les tutores.

Us recordem que nosaltres, l’equip de mestres que atén als vostres fills i filles, estem aquí, al vostre costat. Si teniu qualsevol inquietud no dubteu a contactar amb nosaltres.

Rebeu una forta abraçada de part de tot l’equip de mestres.

ACTIVITATS:

INFANTIL:

2a setmana Esquirols, Llebres i Guineus

3a setmana Esquirols, Llebres i Guineus

Cavall Fort

PRIMER: Espiadimonis

SEGON: Cuques de llum i Cabirols

TERCER: Alzines

QUART: Esbarzers

CINQUÈ: Pedra de llamp

SISÈ: Vinyaters del Putxot

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut