Campionat de Judo de Catalunya, maig 2019

El passat dissabte 11 de maig, nens i nenes de judo extraescolar de l’escola Montseny, van poder participar al Campionat benjamí/aleví de Judo de Catalunya, organitzat per la Federació Catalana de Judo, competint amb diferents clubs de judo d’arreu de Catalunya. La trobada, es va celebrar al Camp d’Esports Municipal El Turó de La Llagosta. Tots ho van fer molt bé, i fins i tot , tres dels cinc participants de la nostra escola van pujar a pòdium: Una segona posició en categoria benjamí-femení, i dues terceres posicions en categoria aleví femení i masculí, respectivament.

Moltes felicitats a tots i totes per tenir la valentia i la superació d’haver-hi participat !!!!

La Comissió de Judo de l’AMPA de l’Escola Montseny

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *