Activitats de Juny

Aquest JUNY ens esperen moltes activitats:

– TALLERS/TASTET DE LES EXTRAESCOLARS
(DISSABTE 1 DE JUNY de 10’00h a 12’00h)
Es realitzaran tallers de manera que grans i petits us podreu fer una idea de les extraescolars que s’oferiran per al curs 2019-2020. No només hi participaran algunes de les empreses actuals sinó també de noves per tal d’ampliar la oferta que tenim.

– FESTA CLOENDA CURS
(DISSABTE 8 DE JUNY de 17’30h a 1’00h)
Com ja venim fent els últims anys amb una gran participació de les famílies, realitzarem: exhibicions d’algunes activitats extraescolars; lliurament de diplomes i/o obsequis de les extraescolars, sopar carmanyola i discomòbil.

– PERIODE INSCRIPCIÓ EXTRAESCOLARS CURS 2019-20
(setmana del 10 al 14 de juny)
La inscripció es realitzarà mitjançant enquesta google com l’any passat.

SI VOLEU SER VOLUNTARIS A QUALSEVOL D’AQUESTES ACTIVITATS NOMES CAL QUE ENS FACILITEU UN TELEFON ENVIANT UN CORREU A: ampamontseny83@gmail.com