UNS CONTES ESPECIALS

Aprofitant els premis de contes de Pilarín Bayés (nens i nenes de l’escola ja van guanyar el premi el curs passat), el cicle mitjà ha fet uns contes molt especials. I per què són especials aquests contes? Doncs per dos motius, el primer la seva temàtica: la diversitat i segon la manera de fer-los: un conte entre tota la classe. Es va treballar l’estructura del conte, es van posar diferents exemples, paraules clau… i ens vam posar a treballar.

Cada classe treballava per grups d’iguals, treball cooperatiu, expressió escrita… i de mica en mica s’anaven construint i inventant els contes. Moltes vegades les coses no sortien com volíem i necessitàvem repensar i refer la nostra feina, d’altres havíem de corregir les faltes ortogràfiques o expressions. D’altres havíem de viure l’experiència de les nostres protagonistes i vam portar cadires de rodes a l’escola.

Finalment, quan teníem una petita part del conte es votava i es continuava amb les diferents històries. Ha sigut una feina molt engrescadora de la que hem après molt. Ens ha agradat molt treballar en petits grups per aconseguir el mateix objectiu durant aquestes últimes setmanes. El premi? Ja ens sentim guanyadors i guanyadores!

Us deixem adjunts els contes de cada classe i esperem que us agradin.

3rB Pedra, Paper , Tisores 3rA LA PEDRA MÀGICA 4tA El meu tresor 4tB TOTHOM MEREIX UNA OPORTUNITAT