CONSELL ESCOLAR 21 JUNY 2021

Últim consell escolar d’un  curs diferent, complicat, i tot i això, un curs profitós. Ja treballant per al proper, un curs 2021-22 que esperem tots plegats sigui més “normal”

Ja tenim el Calendari Escolar predefinit:
S’ha aprovat  la jornada de 9 a 12:30 i de 15 a 16:30 pendent de determinar el periode d’adaptació del nou grup de 23 nens i nenes de P3.
Les classes començaran el 13 de setembre fins al 22 de juny.
Vacances de Nadal del 23 de desembre fins al  7 de gener
Setmana Santa de l’11  al 18 d’abril.
Jornada intensiva serà del 6 al 22 de juny.
Dies de lliure disposició: 11/10, 7/12, 28/2 i 6/6. (pendent local de Sant Vicenç)

El menjador ja no és només un menjador:
S’ha fet inversió per tal de convertir la sala més gran de l’escola en un espai polivalent. Una pantalla i uns altaveus que els nens ja han pogut gaudir i que esperem el curs vinent  ho facin els pares i mares en reunions presencials quan sigui possible.
El preu del menjador es manté per l’any vinent segons contracte del consell comarcal, a 5,75€  els fixes i 6,50€  els eventuals.

El pla de millora d’oportunitats educatives ha estat un èxit:
S’ha fet una rebaixa de 20€  en la quota de l’AMPA per família
S’ha  inclòs  el cost d’algunes sortides per tal que tots els nens  i nenes hagin pogut gaudir d’aquesta oportunitat d’aprenentatge.
Els tallers de teatre, les xerrades per a les famílies  i els tallers assistits
La Tècnica d’Integració Social, la Noemí, que ha estat un gran recurs a l’escola que esperem que  es pugui mantenir. Un pas important camí de l’equitat educativa a l’escola.

Nous reptes:
Es treballa en canvis de la nova estructura de cicles en Petits, Mitjans i Grans.
La sala de psicomotricitat ja té nova pintura i comença a canviar per transformar-se en un nou espai més adient a les noves programacions.
L’Innovamat  ha vingut per a quedar-se. S’implementarà a cinquè ja que la millora en la programació és molt notable.
Adquisició de tauletes  per substituir el contracte de rènting  amb Apple, gràcies a la nova xarxa wifi  de l’escola.

Recuperar la nostra escola:
Esperant les mesures del Procicat, confiem que les normes de seguretat sanitàries ens permetin recuperar les especialitats de música, anglès i educació  física.
Que ens permetin recuperar la nostra manera d’ensenyar, de compartir, d’aprendre, de relacionar-nos, de viure…

A la fi, la nostra escola és un espai per a tots, on cadascún dels seus components és  important, a on els nostres nens i nenes volen ser-hi.
Quina gran comunitat tenim!!!!

COMUNITAT DEL MONTSENY… BON ESTIU FAMÍLIA