S’acosta el festival de Nadal

S’acosta el final del primer trimestre i, com cada any, l’alumnat de l’escola celebrarà el festival de Nadal.
Aquest curs, seguint les recomanacions del Departament d’Educació, podrà ser de forma presencial tenint en compte una sèrie d’indicacions. Per tant, les famílies podreu assistir al festival en funció de la classe que actuï el vostre fill/a. Per cada alumne/a escolaritzat podran assistir-hi dues persones. L’aforament màxim per cada un dels festivals és de 200 persones.

Per poder confirmar la vostra assistència, haureu d’accedir a l’enllaç que heu rebut per correu electrònic.

L’objectiu de l’escola és poder fer els festivals presencials, sempre en funció de l’evolució de la pandèmia i com hem dit abans seguint les indicacions del Departament d’Educació. El festival també es gravarà perquè tothom el pugui veure.