Proposta per a l’acció educativa (juny 2020)

Clica a la imatge per ampliar-la.

Benvolgudes famílies,

Com ja haureu escoltat pels mitjans de comunicació, el passat dimecres el Conseller d’Educació va donar a conèixer el Pla d’obertura de centres educatius. On ens trasllada als centres educatius l’elaboració d’un pla d’obertura propi i adaptat a cada centre. Hem començat a elaborar el nostre pla d’obertura i la propera setmana us el donarem a conèixer.

Entenem que aquesta nova situació us pugui ocasionar algun dubte o preocupació, per aquest motiu us volem fer arribar aquest escrit, a mena de resum per tal que en sigueu coneixedors/es.

L’obertura dels centres escolars serà a partir del dia 1 de juny per aquelles escoles que estiguin en una zona amb fase 2 de desescalada.

Estarà centrada en tres objectius:

1- Suport lectiu i d’orientació, fent especial èmfasi en els finals d’etapa educativa (6è).
2- L’acompanyament tutorial i emocional de tot l’alumnat.
3- Facilitar la planificació del curs 2020-2021.

L’assistència al centre serà sempre amb caràcter voluntari.

En tots els casos els i les alumnes hauran de prendre mesures de protecció general com és mantenir la distància interpersonal, rentar-se les mans sovint, ús de mascaretes i no compartir material escolar.

A banda de no presentar malalties cròniques, ni símptomes de COVID-19, ni contacte amb persones positives en COVID-19 i estar al dia de les vacunes obligatòries.

Agraïm la vostra comprensió i col·laboració.

L’equip directiu.

DOCUMENTS ANNEXES: