AJORNADA: 38a Olimpíada Escolar de Reus

ACTUALITZACIÓ 11/03/2020:

Atès el comunicat que ha emès el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya en relació al coronavirus i les mesures de prevenció per la seva contenció en l’àmbit educatiu, l’Ajuntament de Reus i el Consell Esportiu del Baix Camp han decidit ajornar la celebració de l’Olimpíada Escolar.
La voluntat de l’Ajuntament i del Consell Esportiu del Baix Camp és reprendre la celebració d’aquest esdeveniment abans que acabi el curs, sempre que la situació ho permeti i les recomanacions en matèria de salut pública així ho indiquin.
En cas de reprendre l’Olimpíada escolar us informaríem de les dates de realització.

Enguany, a la nostra escola, tornem a participar a l’Olimpíada Escolar de Reus, que es celebra del 6 al 27 de març i on hi competeixen alumnes de 51 escoles del Baix Camp i rodalies, de les categories benjamí i aleví (cicle mitjà i cicle superior de primària).
La nostra escola estarà molt ben representada per 26 esportistes que participaran en 8 dels 14 esports possibles.
A tots ells els hi desitgem molta sort i estem segurs que realitzaran un molt bon paper. Com sempre es diu, l’important és participar. A banda dels resultats, es valorarà també el joc net i l’actitud positiva.

Us engresquem a anar-los a animar. Les competicions seran en diferents instal·lacions de Reus del 9 al 27 de març. A continuació teniu una graella dia a dia per a seguir els nostres esportistes.

També us animem a assistir a la cerimònia d’inauguració, el divendres 6 de març a les 7 del vespre al Pavelló Olímpic Municipal de Reus.

Podeu consultar tota la informació al web olimpiadaescolar.jimdo.com

Clica aquí per veure les fotos de la participació dels nostres alumnes, a mesura que vagin tenint lloc.

Molta sort!