Participem a l’Olimpíada Escolar de Reus

Enguany a la nostra escola hem decidit participar a la 37a Olimpíada Escolar de Reus, que tindrà lloc durant el març de 2019 en diferents equipaments de Reus, per als esportistes de categoria benjamí o aleví, és a dir: de 3r a 6è de primària.

Els capitans de cada escola ja s’han reunit per a saber quines seran les seves tasques que, entre d’altres consistiran en l’observació i l’avaluació de les olimpíades, la valoració del joc net… i també la representació del centre a les cerimònies d’inauguració i cloenda dels jocs.

A la foto podem veure els nostres capitans: el Jaume i la Sira, a la reunió que van tenir fa uns dies al Parc de Nadal de Reus. Gràcies per participar-hi en representació de l’escola.

Quan tinguem tota la informació d’horaris i llocs de competició n’informarem detalladament a tots els esportistes. Podeu consultar tota la informació de l’Olimpíada al web olimpiadaescolar.jimdo.com

Foto: Consell Esportiu del Baix Camp