Organització dels festivals de Nadal

Us informem de l’organització dels festivals de Nadal que es duran a terme els dies 20, 21 i 22 de desembre.

Festival grups d’Educació Primària A i 2n
  • Dia: dilluns dia 20 de desembre.
  • Horari d’obertura: 15:15 h.
  • Accés al pavelló municipal: porta del cicle mitjà, al costat de l’hort del Baldrich.
Festival grups d’Educació Primària B i 4t
  • Dia: dimarts dia 21 de desembre.
  • Horari d’obertura: 9:15 h.
Festival grups d’Educació Infantil
  • Dia: dimecres dia 22 de desembre.
  • Horari d’obertura: 9:15 h.
Normes
  • En el moment d’accedir dins del recinte del pavelló municipal sereu informats del número de cadira que us pertoca. Aquest número s’atorga en funció de l’ordre d’arribada de peticions de reserva de plaça. Cal mantenir el lloc assignat en tot moment.
  • Hi haurà personal docent que us pot ajudar en qualsevol moment.
  • Ús de la mascareta de forma obligatòria, demanem que es porti correctament posada tapant el nas i la boca.
  • Durant la realització del festival, no us podeu moure en cap moment (exceptuant en cas d’urgència).
  • Queda prohibit menjar i beure dins del pavelló municipal.
  • Queda totalment prohibit l’enregistrament d’imatges i vídeos de l’acte, per protegir els drets d’imatge de l’alumnat de l’escola. L’escola enregistrarà l’acte i el publicarem a la pàgina web.

Gràcies per la vostra atenció i col·laboració.