Participem a l’olimpíada escolar Reus 2021

Aquest any l’escola ha participat en la 39a olimpíada escolar Reus 2021. A causa de la pandèmia que estem vivint, la seva organització s’ha vist alterada, realitzant proves en format virtual amb l’alumnat de cicle superior. La nostra escola ha assolit resultats a destacar en diverses categories:

– L’Aleix Rodríguez Martínez, premiat com a millor redacció entre l’alumnat de 5è.
– L’Adrià Pedret Llombart, premiat com a millor redacció entre l’alumnat de 6è.
– Los xics de casa (classe de 6èB) han resultat vencedors entre els grups de 6è. La fase final de la competició va realitzar-se al pavelló olímpic de Reus.

Destaquem la participació i l’esforç de tot l’alumnat de cicle superior i la implicació dels/les mestres en tot el procés. Cliqueu sobre les imatges per veure més fotografies de cada un dels actes.

Entrega de premis individuals Alumnat de 6è B a la fase final de grup

Des de Canal Reus TV han fet una càpsula amb cadascun dels grups participants. Aquí els podeu veure:

Aquí podeu escoltar l’entrevista que ens van fer al programa La Plaça de Baix Camp Ràdio:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *