Obertes les inscripcions per la 38a Olimpíada Escolar de Reus

Benvolgudes famílies,
Us fem saber que aquest any l’escola vol tornar a participar a la 38a Olimpíada escolar de Reus que es realitzarà del 6 al 27 de març de 2020. Totes les competicions es duran a terme a les tardes fora de l’horari escolar.
L’escola tramitarà les inscripcions i les llicències gratuïtes, però els responsables de l’assistència (transport i acompanyament) seran les famílies. En cap cas aquesta responsabilitat recaurà sobre l’escola.

Cada esportista es podrà inscriure com a màxim en un esport col·lectiu i dos individuals:

Podran participar tots els/les escolars, nascuts/des els anys 2008, 2009, 2010 i 2011, matriculats/des en centres educatius de les comarques del Camp de Tarragona i Terres de l’Ebre. L’acceptació dels esportistes en aquesta competició vindrà donada pel seu any de naixement.

En els esports col·lectius que hi hagi places limitades les inscripcions seran per odre de presentació de la butlleta, fins a completar els equips. A més, algun familiar s’haurà de fer càrrec de l’equip (acompanyar i gestionar l’equip durant el període de realització de l’activitat).

El calendari provisional de les competicions és el següent:

Per a més informació podeu consultar la pàgina web olimpiadaescolar.jimdo.com

Termini màxim per presentar la butlleta d’inscripció 11 de desembre de 2019. No s’inscriurà ningú fora d’aquesta data. Podeu imprimir la butlleta que heu rebut per correu electrònic o bé anotar-ho a l’agenda per fer-ho arribar al tutor/a corresponent.