Materials TIGER Macmillan

Us convidem a descobrir els materials online dels llibres d’anglès (Tiger), ja que contenen una gran varietat d’activitats atractives que són molt útils per a seguir treballant des de casa els continguts d’anglès de manera lúdica. Hi trobareu cançons, jocs, contes… Podeu entrar-hi de manera gratuïta fent ús del codi personal que teniu a la part interior de la tapa del llibre d’activitats (Activity book).

El primer que cal fer és registrar-se a la pàgina web: www.tiger.macmillan.es i a continuació heu de seguir les instruccions que apareixen a la pantalla.

Les mestres d’anglès tenen un codi per a cada nivell. D’aquesta manera, podem fer un seguiment del treball realitzat pels alumnes. Per poder fer el seguiment online cal que cada alumne es vinculi al seu nivell a l’apartat MARKBOOK.