L’Olimpíada Escolar de Reus, a casa

Us informem d’una iniciativa que ens arriba, relacionada amb l’Olimpíada Escolar que enguany es va haver de suspendre tot just començar.

L’organització de l’Olimpíada Escolar de Reus han acordat donar continuïtat a la 38a edició amb el repte #OlimpíadaEscolarACasa, obert a tots els menors de 16 anys de tots els centres educatius participants en l’esdeveniment esportiu.

La proposta promou la participació i la creativitat dels infants i joves perquè enregistrin amb un dispositiu mòbil un repte o una habilitat esportiva, ja sigui individual o amb els germans que conviuen a casa; i que l’enviïn a Canal Reus TV. La televisió local editarà els vídeos i els emetrà en la seva programació.

Els participants en aquesta nova proposta esportiva hauran de gravar i enviar els vídeos al correu olimpiada@canalreustv.cat adjuntant edat, nom, cognoms, localitat i centre educatiu. Els participants en aquesta iniciativa entraran en el sorteig de diferents obsequis.

Més informació al web de l’Ajuntament de Reus i al web de Canal Reus TV.