La Roca s’ha jubilat.

Després de 40 anys treballats, la majoria a la nostra escola, aquesta setmana s’ha jubilat la Roca.

A l’escola li hem volgut fer un petit homenatge, tots junts, al gimnàs del centre. Hem comptat amb la presència del director dels serveis territorials del Departament d’Educació, el sr. Jean-Marc Segarra; l’alcaldessa de Montbrió, la sra. Carmina Blay; alguns dels antics mestres que han passat per l’escola, representants de l’AMPA, de la Llar d’Infants L’Arc de Sant Martí, d’altres centres educatius del nostre entorn, etc. Moltes gràcies a tots i totes!

Els alumnes de 6è li han regalat un poema escrit expressament per a ella, i també ha rebut altres detalls i regals.

Moltes gràcies Roca per tots aquests anys de dedicació als infants i joves de Montbrió!

Clica a sobre la foto per veure’n més.