Jornada de manteniment del pati

El passat divendres dia 20 d’octubre a partir de 3 quarts de cinc de la tarda es va dur a terme una jornada de manteniment del pati de l’escola. Aquesta jornada estava oberta a totes les persones que formen part de la comunitat educativa i publicada per tots els mitjans de què disposa l’escola (correu electrònic i xarxes socials).

En primer lloc, vam gaudir d’un berenar per agafar forces i fer diversos treballs de manteniment: pintar un escaquer, tornar a pintar les xarranques, envernissar diferents elements de fusta i preparar l’hort escolar per dur a terme la primera plantada del curs.

Volem agrair a les sis famílies que van col·laborar per millorar el pati de l’escola que gaudeixen cada dia tots els nens i nenes de l’escola. Des de l’escola considerem aquesta activitat important per obrir l’escola a les famílies i fer-los partícips.

Clica a sobre la imatge per veure tot l’àlbum de fotos de l’activitat.